biologikomeli
 
Στις 1 Ιουνίου επισκέφτηκα τα μελίσσια μου στην Βυτίνα Αρκαδίας, που έχω μεταφέρει για μελίτωμα στα έλατα. Αυτά συμπλήρωσαν ήδη μια εβδομάδα παραμονής στο βουνό (τα μετέφερα στις 26/05/13) όπου ο καιρός αν και γενικά στεγνός ήταν αρκετά κρύος τα βράδια.



Τα μελίσσια μου μεταφέρθηκαν με αρκετά ανθόμελα από τον κάμπο και να διευκρινίσω ότι ήταν πάρα πολύ δυνατά.
Ανοίγοντας λοιπόν τα μελίσσια μου, το μόνο που διαπίστωσα ήταν ότι τα ανθόμελα είχαν εξαφανιστεί, αλλά δεν απελπίζομαι, διακρίνω ότι στα πλαίσια που αρχίζουν να ξεγονιάζουν αλλά και σε στεφάνια αρχίζει να μπαίνει Βανίλια (γυαλίζουν).
Δεν μπορώ να πω ότι ήταν τα αναμενόμενα αλλά δεν είναι και απογοητευτικά. Ελπίζω στην ερχόμενη εβδομάδα η θερμοκρασία να ανεβεί και να αρχίσει να δουλεύει καλύτερα!!



Πάνω στα Έλατα μπορώ να πω ότι υπάρχουν αρκετά καλά σημάδια (κόμπος). Οι μέλισσες τα "γυρίζουν".
Μία άλλη ματιά βέβαια  είναι  ότι, είδα πολλούς "μελισσοκόμους", να ρίχνουν πίτες στα μελίσσια αλλά να παίζει και πολύ η μάνικα. Δέν "ξέρω" τον λόγο, αλλά σαν βιολογικός μελισσοκόμος το θεωρώ απαράδεκτο.

Προσωπικά θέλω να έχω ελπίδες (θεωρώ ότι ανέβηκα νωρίς), γιατί η θερμοκρασία αρχίζει να ανεβαίνει και δεν προβλέπονται πολλά νερά, και εφόσον έχουμε πολύ δυνατά μελίσσια στο βουνό, και λίγες μέρες αν δουλέψει θα μαζέψουν μελάκι.



Ελπίζω σύντομα να έχω πιο ευχάριστα νέα να σας πω.
 
*Πολλά ακούμε από δω και από κει! Γι αυτό καλό είναι όλοι μας, να έχουμε και να επισκεπτόμαστε τα σημάδια μας και να κρίνουμε από αυτά που βλέπουμε μέσα στην κυψέλη μας.